Vilkår og handelsbetingelser Leverage AS

Partene

Selger:

Firmaopplysninger
Firmanavn: Leverage AS
Organisasjonsnummer: 921 406 169
Postadresse: Slengåsen 16, 2020 Skedsmokorset
Telefon: 970 33 587 (Man-fre: kl 9-15)
Epost: kundeservice@leverage.no

Kjøper:

Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen, og betegnes i den følgende som kjøper/kjøperen.

Betaling

Priser i nettbutikken er i NOK ink. mva. Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

Ingen toll, alt sendes fra Norge.

Vi tar imot betaling via Vipps.

Levering

Ordren din blir sendt samme dag og senest innen 24 timer på virkedager.  

Ved bestilling, godtar du automatisk vår ordrebekreftelse og betingelser. Du vil motta en ordrebekreftelse like etter gjennomført kjøp. Sjekk at den er ankommet slik at du er sikker på at du har fullført din ordre. Skulle du ikke motta noe, send e-post til: kundeservice@leverage.no

Det er ikke mulig å bytte produkter eller gjøre endringer i en allerede lagt ordre. Dette er fordi ordren allerede er inne i systemet og på vei til deg. Det er fullt mulig å sende i retur for å bytte/returnere/angre kjøpet etter gjeldende norske lover.

Sporing av pakken

I leveringsbekreftelsen får du tilsendt sporingsnummer på pakken din, du kan selv spore hvor pakken din er.

Frakt

Alle ordrer sendes med Posten/Bring.

Fast fraktpris på kr. 69,-. Fri frakt når totalt kjøp er over kr 800,-.

Vi leverer foreløpig ikke til utlandet eller Svalbard.

Du har to leveringsalternativer i vår nettbutikk:

1) Servicepakke – Posten / Bring 

Servicepakke fra Posten sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/ eller mail når sendingen er ankommet postkontoret. 


2) Levering på dør – Posten/Bring
Du kan velge å få levert bestillingen din hjem på døren. Fast frakt vil da falle bort, og prisen vil beregnes automatisk ved utsjekk i nettbutikken. Pakken vil leveres på døren hjem på kvelden, og sjåføren vil ringe deg 30-60 minutter før levering.

Leveringstid

Leveringstiden er normalt 1-4 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert. 


Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250kr.

Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Reklamasjon

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil. 

Ved reklamasjon, send mail til kundeservice@leverage.no slik at vi kan sende deg reklamasjonsskjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.
 

Angrerett, bytte og retur

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt alle bestillinger følger returskjema, som må benyttes. Eller hent et nytt her. Ved retur må varen være ubrukt, uvasket, merkelappene må være på og varen sendes i retur i sin originale emballasje. Kunden dekker selv porto hvis varen skal returneres.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør derfor oppmerksom på at øredobber, strømpebukser o.l ikke kan returneres/byttes.


Bytte 

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss fyller du ut vedlagte returskjema og returnerer varen til oss. Ved bytte til varer med ulik pris ber vi deg legge inn ny bestilling på nettbutikken og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss. Leverage.no dekker frakt på retur om kunden ønsker å bytte størrelse. Send mail til kundeservice@leverage.no for å få tilsendt returseddel. Denne skal klistres på utsiden av pakken.  


Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Med dette betyr det at du er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar returen din. Vi anbefaler derfor å sende med sporing slik at du er forsikret.

Tilbakebetaling

Når vi mottar din retur mottar du bekreftelse fra oss på mail. Hvis du hever kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 14 dager fra vi mottar din retur.